قاب زیبای پنجره

قالب پرشین بلاگ


قاب زیبای پنجره
اگر به خانه ی من امدی برای من ای مهربان چراغ بیاور و یک دریچه که از ان به ازدحام کوچه ی خوشبختی بنگرم...
نويسندگان
آخرين مطالب

 

رفتم ، مرا ببخش و مگو او وفا نداشت 

راهی بجز گریز برایم نمانده بود

 


 

این عشق آتشین پر از درد بی امید

 

 

 

در وادی گناه و جنونم کشانده بود

 

 

رفتم که داغ بوسه ی پر حسرت تو را


 

با اشک های دیده ز لب شستشو دهم

 

رفتم که نا تمام بمانم در این سرود

 

رفتم که با نگفته به خود آبرو دهم

 
 

 

رفتم مگو ، مگو ، که چرا رفت ، ننگ بود

 

عشق من و نیاز تو و سوز و ساز ما

 

از پرده ی خموشی و ظلمت ، چو نور صبح

 

بیرون فتاده بود به یکباره راز ما

  

 

رفتم ، که گم شوم چو یکی قطره اشک گرم

 

در لابلای دامن شبرنگ زندگی

 

رفتم ، که در سیاهی یک گور بی نشان

 

فارغ شوم ز کشمکش و جنگ زندگی

 

من از دو چشم روشن و گریان گریختم

 

 

 

از خنده های وحشی طوفان گریختم

 

از بستر وصال به آغوش سرد هجر

 

آزرده از ملامت وجدان گریختم

 

ای سینه در حرارت سوزان خود بسوز

 

 

دیگر سراغ شعله ی آتش زمن مگیر

 

 

می خواستم که شعله شوم سرکشی کن

 

مرغی شدم به کنج قفس بسته و اسیر

 

روحی مشوشم که شبی بی خبر زخویش

 

 

در دامن سکوت به تلخی گریستم

 

نالان زکرده ها و پشیمان زگفته ها

 

دیدم که لایق تو و عشق تو نیستم

............


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:46 ] [ Emily&fa ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

########## هم موسم بهار طرب خیز بگــــــــــذ رد/ هم فصل ناملایم پاییز بگــــــــــــــــذ رد/ گر نا ملایمی به تو کرد از قـضــــــــــا خود را مساز رنجه که این نیز بگذرد
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 330
بازدید هفته : 558
بازدید ماه : 555
بازدید کل : 61852
تعداد مطالب : 452
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1





تبادل لینک

خرید بک لینک